środa, 13 sierpnia 2014

Część 3

Zadzwonił budzik, który stale informował mnie, że pora wstać. Popatrzyłem na kalendarz. Tak! Piątek! Od razu poprawił mi się humor, a na ustach zagościł uśmiech. Jak dobrze, że już jutro weekend. Ale dziś trzeba iść do pracy. Zszedłem z łóżka, po czym skierowałem się w stronę łazienki. Wziąłem szybki prysznic, po czym zacząłem szczotkować zęby. Gdy skończyłem, spojrzałem w lustro. Kur...de. Zauważyłem, że kilka pryszczy wyskoczyło mi na nosie. Postanowiłem wziąć krem i je nim posmarować. Ta... Jestem bardzo męski. W sumie, krem przeciw zmarszczkowy też mam. Uśmiechnąłem się do siebie, po czym włożyłem mój ulubiony garnitur (jest ich kilka) i rozczesałem włosy. Po zakończeniu wszystkich czynności, poszedłem do kuchni. Zjadłem tosty, które popiłem gorącą herbatą. Założyłem buty po czym wyszedłem z domu. Gdy jechałem samochodem, zastanawiałem się czy powinienem porozmawiać z Natalią o wczorajszym pocałunku.
~~~Kancelaria Adwokacka~~~
Miałem jeszcze trochę czasu, więc zrobiłem sobie kawę. Poszedłem do biura i usiadłem przy biurku, biorąc przy tym łyka gorącej kawy. Po kilkunastu minutach, do gabinetu weszła Natalia. Postanowiłem zacząć temat:
-Natalio, chyba powinniśmy porozmawiać o wczorajszym pocałunku...-zacząłem przygryzając wargę.
Dziewczyna zaczerwieniła się, po czym lekko pokiwała głową.
Oblizałem usta po czym powiedziałem:
-Słuchaj, oboje wiemy że obecnie jestem gejem, więc jeśli coś do mnie czujesz, to po prostu powiedz.-oznajmiłem.
Dziewczyna wzięła głęboki oddech, po czym powiedziała:
-W sumie to od dłuższego czasu mi się podobasz, lecz nie chciałam ci tego wyznać, ponieważ bałam się jak zareagujesz.-powiedziała zawstydzona po czym spojrzała w inną stronę, unikając mojego spojrzenia.
-Nie no wiem że jestem seksowny, ale nie wiedziałem że aż tak.-przygryzłem wargę po czym się szyderczo, po czym Natalia wywróciła oczami.
Po chwili ciszy, Natalia się odezwała:
-A ja Ci...Się podobam...?-spytała zawstydzona.
Nie wiedziałem co odpowiedzieć. Była ładna, miła i dobrze mi się z nią gadało, lecz teraz jak tak nad tym myślę, to mam wrażenie, że mnie zauroczyła.
-No wiesz, mam chłopaka.-zacząłem-Lecz po naszym pocałunku zacząłem się zastanawiać, czy nie chciałbym żebyś była kimś więcej. Dużo razem przeżyliśmy i mamy wiele dobrych wspomnień, lecz na tą chwilę nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wiesz, jest jeszcze Bartek który o niczym nie wie. Myślę, że jak na razie dobrze jest tak jak jest. Z upływem czasu być może to się zmieni.-skończyłem po czym oblizałem usta.
-Rozumiem.-pokiwała głową, po czym wyszła.
Resztę dnia spędziłem ciężko pracując. Po powrocie do domu, położyłem się na łóżko po czym zacząłem moje rozmyślenia. Może warto by spróbować z Natalią? Ale co z Bartkiem? Jego przecież nie mogę zostawić. Ja go kocham!
------------------
I jak? Co o tym sądzicie? Pisałam teb post puźną nocą, więc może nie być zbytnio rewelecyjny. Ale mimo wszystko jestem z niego zadowolona. Jeśli ktoś to w ogóle czyta, to prosiłabym o komentarz.
No to tyle...
Paa! :*
Drugi blog --> Kliknij Tutaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz